A. I. – İTÜ

İstanbul Teknik Üniversitesi inşaat mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim.
Koçluk programına bir İTÜ öğrenci kulübü aracılığıyla katıldım ve koçum Fatma Meriç Demirel ile tanıştım.

Program ve işleyişi hakkında çok fikrim yoktu fakat koçumun profesyonelliğiyle kısa sürede iletişimimiz güçlendi, hızla ve ciddiyetle üzerimde çalışmaya başladık.

Koçluk programımız boyunca sohbetlerimizde hedeflerim, amaçlarım, kişiliğim, yeteneklerim üzerinde bolca konuştuk.
Hedeflere çizilecek yollar, geleceğe atılacak adımlar, üzerinde durulması gereken yetenekler üzerinde çalıştık.
Program eksikliklerimi görmemi, amaçların nasıl gerçekleştirileceğini, nasıl bir yol izlenmesi gerektiğini kavramama yardımcı oldu.
Tartışmasız verimli ve bol kazanımlı bu süreçte tecrübesiyle önüme ışık tutan koçum Fatma Meriç Demirel’e teşekkür ederim.
A. I. – İstanbul Teknik Üniversitesi